URLanje

Why drink from the mainstream
 

NVU · 3.2.05

Valja obratiti pažnju na NVU. Njegovi tvorci ga nazivaju sustavom za web-authoring, poput FrontPagea i Dreamweavera, uz razliku da je NVU program otvorenog kôda.

Od zanimljivih osobina, NVU (čita se N-view, premda je ime nezahvalno: moglo bi se isčitati i kao "envy you") ima:

- tabove (poput Firefoxa);
- podršku za pisanje s lijeva na desno;
- širok izbor posebnih znakova (special characters);
- uređivač za CSS;
- podršku za XHTML (sa prikladnim tagovima);
- podršku za XFN;
i, moj favorit:
- automatsko pretvaranje svih znakova izvan ASCII-ja u numeričke entitete.

Radi na svim relevantnim operativnim sustavima (Linux, Windows, Mac OS X i FreeBSD).

S obzirom da instalacijska datoteka ima oko 7 MB, jasno je da NVU još nema sve mogućnosti FrontPagea ili Dreamweavera (a i tek je na verziji 0.8). NVU za početak želi biti tek jednostavan web-editor namijenjen svima, a uz to i besplatan.

# 10:17 - 4 comments - Post a Comment

mislio sam jednom downloadati taj NVU, ali mu je tada instalacijski fajl bio čini mi se oko 30 mb... u svakom slučaju, preferiram 1st page 2000 jer više volim tekstualne editore. a frontpage je koma, barem ovaj 2000, jer je pun bugova i sranja zbog kojih sam morao svaki page editirati u notepadu.
1st Page je zakon ali ima par stvari koje mi užasno idu na živce. (npr. onaj bug sa word-wrapom).
Trenutno kombiniram 1st Page, Notepad 2 (dličan programčić) i NVU.
Htjedoh reći, AceHTML anyone, ali onda vidjeh da su iz besplatne verzije izbacili pola bitnih i sve zanimljive stvari. Tako da neću reći ništa...
Da, ja sam nedavno probala AceHTML i bio je cudan. Valjda je to ta verzija.

Blogroll

Archives

2005/01   2005/02   2005/03   2005/04   2005/05   2005/06   2005/07  

aplus

This page is powered by Blogger. Isn't yours?