URLanje

Why drink from the mainstream
 

V sodelovanju z flickrom · 18.3.05

Prethodni post je bio ostvaren u suradnji Flickra s Bloggerom. Usluga zvana "blog this photo" još uvijek ne funkcionira savršeno - malo je bugovita, ne prepoznaje hrvatske dijakritičke znakove (što se da naknadno urediti u Bloggeru) - ali jasno ukazuje na Flickrove mogućnosti. Ljudi, što čekate?

# 16:49 - 5 comments - Post a Comment

Ne držim blog na Blogspotu, pa mi to ne treba... :)
Držiš blog na Bloggerovom engineu, pa bi ti dobro došao - no to nije jedina flickrova namjena, samo zgodna opcija.
Upravo sam uploadovala svoje prve tri slike na Flickr, jedna od njih je Ali Pašina džamija, ali sam je na blog stavila standarno, tj. Picasom.
Mislim da sam te pronašla.
Da, ta Picassa/Hello mi usluga koju koristiš mi se čini još praktičnijom kada je Blogger u pitanju.

Blogroll

Archives

2005/01   2005/02   2005/03   2005/04   2005/05   2005/06   2005/07  

aplus

This page is powered by Blogger. Isn't yours?