URLanje

Why drink from the mainstream
 

Bloganje ludom radovanje · 14.5.05

Sanjarica, snovi pod - U: URLANJE - Čuti urlanje neke životinje - primit ćete uskoro jako loše vijesti. Urlati - ući ćete u vrlo nesiguran posao.

# 18:57 - 10 comments - Post a Comment

TRAMVAJ - Vidjeti tramvaj - predznak sretnog porođaja. Čekati tramvaj - dogodit će vam se manja nesreća.

Zašto niti u jednoj sanjarici nema "vući tramvaj"?
u davno vrijeme prije interneta bila sam vlasnica jedne knjige sanjarice. stalno su me nazivale frendice i pilale.
E pa sada vidim da je Internet i kod naših naroda postao sve prisutan, kad se na njemu mogu naći i ove stvari!
Šta je uholaža? :D
uholaža? Pojma nemam. čekaj da googlam...
Uholaža, štriga, škarica ili kusokrilac. Jedan kukac, četiri imena. Više u uholaži ovdje.

Pazi koji nerd moraš biti da bi sanjao uholažu...

Dobro, ja sam sinoć sanjala gitaru sa dva vrata (a la Jimmy Page iz najboljih dana, samo ne električna nego klasična). U kojoj sanjarici pak toga ima?
Egipatska sanjarica: vidjeti dimnjačara na avionu...
da i kod nas uholaža ima više imena: buba-uha, ušara ... svejedno, taj koji nju sanja mogućno ima ozbiljan problem :D
sad cu i ja pocet da te posmatram...
ja bi radije da ima nešto za snimanje snova :)

Blogroll

Archives

2005/01   2005/02   2005/03   2005/04   2005/05   2005/06   2005/07  

aplus

This page is powered by Blogger. Isn't yours?