URLanje

Why drink from the mainstream
 

Blogging is hard. Bloggy is easy. · 16.5.05

Poštovana doktorice Pusić,

Čitam kako ste sa žaljenjem ustanovili da nemate vremena pisati blog.

Znam da Vam nije lako pored svih tih obaveza naći vremena i napisati nešto suvislo.

Stoga Vam preporučam Bloggyja. Vidim da često pišete o svome psu, pa vjerujem da Vam se neće biti teško naviknuti na novog kućnog ljubimca.

ibiblio ProductLabs proudly introduces Bloggy, the world's first automated blogging robot. Say hello to Bloggy!

Inspired by Clocky, the automated clock robot, ibiblio ProductLabs invented Bloggy, a mobile, autonomous blogging robot. Are you too tired to blog? Do you not have enough to say? Bloggy solves all your problems by blogging for you! From the moment you wake up to the moment you fall asleep, Bloggy will follow you around and record all of your events to share with the world! With Bloggy, you'll never again worry about having a boring blog.


TIP OF THE DAY: Kada Vam netko ostavi komentar na blogu, običaj je odgovoriti u komentarima, a ne u sljedećem postu ili nikada. Molim Vas da to prenesete i kolegici Tatjani Holjevac.

Do sljedećih izbora,
URLanje

# 14:55 - 9 comments - Post a Comment

Iako često osećam potrebu za robotom koji bi mi održavao blog, priznajem da bi me Bloggy inspirisao samo na nesuvislo nasilje .. :) Čudesno je to koliko komentara ima, neki ljudi baš ne znaju šta će sa svojim vremenom :)
bloggy je apsolutno i totalno genijalan :D
ah, sad mi fali :rofl: smajli sa foruma...
Off topic, gđi Pusić blog izgleda nije pomogao, no gđi Holjevac kao da jeste?
Quod/Seesaw
Pokušavala sam je savjetovati ali ne mari za moje komentare. Pa zašto bi ja za nju? Nikad ništa od nje.
T. Holjevac mi je enigma, mislila sam da nema nikakve šanse, nije upečatljiva, a ni blog nije skužila. Kad ono...valjda su glasali oni koji su cijenili njenog tatu.
I meni je Holjevac potpuna enigma, ali, što jest - jest: barem je poslije izbora dala truda i objavila jedan oveći post. Pusićka je i u bloganju ostala dosljedna sebi: površna intelektualna snobica.
A tko je Tatjana Holjevac?
Ah, da... ti si iz druge županije :). Ali, vjeruj mi, ne znam ni ja. Možda uskoro otkrijemo.
Tek toliko da ne bi ispalo da mi konja za trku nemamo...

Blogroll

Archives

2005/01   2005/02   2005/03   2005/04   2005/05   2005/06   2005/07  

aplus

This page is powered by Blogger. Isn't yours?