URLanje

Why drink from the mainstream
 

Peti kat uzvraća udarac · 4.5.05

Ako imate susjeda koji pravi neizdrživu buku, OSVETA SLIJEDI! Wishingfish.com je za takve pripremio Revenge CD koji dolazi u paketu sa čepićima za uši (vaše, ne susjedove). U asortimanu ponude sigurno ćete pronaći nešto efikasno:
Tracks include:
1) Drill;
2) Party (At Least 200 People);
3) Orgasm (Outstanding);
4) Train;
5) Drum (Played by a Child);
6) Inhuman Screams;
7) Walking (High Heels);
8) Domestic Squabble;
9) Doors Banging;
10) Bowling;
11) Unhappy Dog;
12) Practicing Scales (Violin);
13) Traffic Jam;
14) Garbage Truck;
15) Newborn;
16) Phone Ringing;
17) Ball Game;
18) Pigeons;
19) Spring Cleaning;
and 20) Cock-a-Doodle-Doo!

Naglasili su, ne znam zašto, da je CD uvoz iz Francuske.
Do sljedećeg urlanja!

# 12:24 - 7 comments - Post a Comment

nadam se da moje komšije ne čitaju tvoj blog inače smo brat i ja n-a-j-e-b-a-l-i :)
ako susjed ima psa, možeš ga živcirati tako da puštaš visokofrekventne zvukove (samo ih čuju psu). samo što ipak nakon nekog vremena te počne glava boliti...
to ti je ona starozavjetna tko tebe narodnjacima ti njega visokim petama. ili orgazmom, kuglanjem, cviležem, a možda mi je najbolje proljetnim čišćenjem...
"It's just a spring clean for the May Queen".
kad ce koncert te francuske grupe?
komsije ce da me biju, zbog preglasnog rokenrola, spominju mi familiju DRAN DRAN! teraju me dodjavolaaaa...!
Ovo je zgodno, da Amerikanci uvoze buku od Francuza!
@ovajonaj: Riblja Čorba?

Blogroll

Archives

2005/01   2005/02   2005/03   2005/04   2005/05   2005/06   2005/07  

aplus

This page is powered by Blogger. Isn't yours?